Refusjonsretningslinjer

GRATIS FRAKT - RASK OG BEKYMRINGSFRI LEVERING!

Vi ønsker at din shoppingopplevelse hos Serenes.no skal være så sømløs og bekymringsfri som mulig, derfor tilbyr vi gratis frakt på alle bestillinger. Vi tar kostnadene ved frakten, slik at du kan nyte fordelene uten ekstra utgifter.

Vi samarbeider med pålitelige partnere over hele Europa for å sikre at bestillingene dine blir levert trygt og i tide. Vi har satt en leveringstid på 7-12 dager for å gi deg en god indikasjon på når du kan forvente å motta dine nye favorittprodukter.

REFUSJONER ELLER BYTTER

Vi bryr oss om våre kunder og ønsker at du skal ha en god opplevelse hos oss. Derfor står vi bak alle våre produkter og tilbyr en 100% tilfredshetsgaranti! Dette betyr at du kan bruke Serenes Calm Necklace risikofritt for å teste om det passer for deg.

I det usannsynlige tilfellet av at du er misfornøyd med ditt kjøp, har du 30 dager fra leveringsdatoen for å starte en retur. Hvis det har gått 30 dager siden du mottok bestillingen din, kan vi dessverre ikke tilby refusjon eller bytte.

For å være kvalifisert for retur, må varen din være i samme stand som du mottok den, ubrukt eller uåpnet, med merkelapper og i sin originale emballasje. Du må også ha kvitteringen eller bevis på kjøpet.

FRAGT

Du må alltid kontakte oss før du sender produktene tilbake. Beskriv kort hvorfor du er misfornøyd og oppgi ordrenummeret. Vi vil deretter informere deg om returadressen.

Vær oppmerksom på følgende:

  • Du er ansvarlig for å betale kostnadene for returforsendelsen.
  • Pakken må sendes med sporingsnummer. Vi henter IKKE pakker fra pakkeutsalg.
  • Vi garanterer ikke at vi vil motta den returnerte pakken.
  • Alle produkter blir inspisert når vi mottar dem.

GODKJENNING AV RETURER

Du mister retten til å angre hvis varen har betydelig slitasje og ikke er i samme stand og emballasje (pose og pappeske) som da du mottok den.

Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen din, og gi deg beskjed om refusjonen ble godkjent eller ikke. Hvis den blir godkjent, blir du automatisk refundert tilbake til din opprinnelige betalingsmetode innen 10 virkedager. Vennligst husk at det kan ta litt tid før banken din eller kredittkortselskapet behandler og poster refusjonen også.

Hvis det har gått mer enn 15 virkedager siden vi godkjente returen din, vennligst kontakt oss på post@serenes.no.

REFUSJONER

Vi refunderer produktene til prisen du betalte for dem - dette gjelder også for produkter kjøpt på salg. Beløpet refunderes via samme betalingsmetode som kjøpet ble gjort med. Hvis du har betalt med betalingskort, vil beløpet overføres til kontoen din knyttet til det relevante kortet.

Hvis du har spørsmål om refusjoner og returer, er du velkommen til å skrive til oss på post@serenes.no eller ringe oss på 92 91 40 16. Våre åpningstider er:

  • Hverdager: 08:00 - 17:00
  • Helger: 10:00 - 16:00